февраль, 2018
Подробнее
Київська дитяча Академія мистецтв (КДАМ) заснована Київською міською державною адміністрацією у 1994 р. – професійний вищій мистецький навчальний заклад інноваційного типу для дітей та юнацтва. Автор концепції і
Больше
Подробнее
Київська дитяча Академія мистецтв (КДАМ) заснована Київською міською державною адміністрацією у 1994 р. – професійний вищій мистецький навчальний заклад інноваційного типу для дітей та юнацтва.
Автор концепції і перший ректор КДАМ – народний артист України, професор, академік Національної Академії мистецтв України, член-кореспондент Національної Академії педагогічних наук України, композитор Михайло Чембержі.
В основі створеної ним концепції освітньої діяльності КДАМ – ідея безперервної мистецької освіти, поєднання чотирьох рівнів навчання (підготовча – початкова – основна – вища школи) в одному закладі.
В Академії здійснюється підготовка фахівців з різних мистецьких спеціальностей: музичне мистецтво, образотворче мистецтво, театральне мистецтво, хореографія.
До структури КДАМ, окрім навчального комплексу, входять різні спеціалізовані центри, п’ять факультетів: музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, театрального мистецтва, хореографічного мистецтва, а також факультет з підготовки юних абітурієнтів, спецкурсів та майстер-класів. Випускники Академії отримують відповідно базову середню, повну загальну середню освіту та відповідну спеціальну освіту, освітній ступінь «бакалавр».
В Академії навчається близько 600 вихованців. Серед викладачів і консультантів КДАМ – провідні митці і науковці Києва, академіки і члени-кореспонденти НАМУ і НАПН України, фахівці, які мають високі почесні звання та наукові ступені.
Навчання здійснюється на засадах ранньої професіоналізації, оптимізації навчального процесу, використання сучасних досягнень наукової думки у сфері мистецької педагогіки, методики, історичного та теоретичного мистецтвознавства, поєднання фундаментальних наукових пошуків з проблемами мистецької освіти, впровадження сучасних інформаційних технологій, всебічної комп’ютеризації, захисту інтелектуальної власності юних студентів, поглибленого вивчення кількох іноземних мов, романтизації навчального процесу, естетизації простору навчальних приміщень.